Pitää sitten vissiin hommata uudet kortit. Ajokorttikin! Voi hitto, sitä nyt ainakin joku käyttää  henkilöllisyystodistuksena jossain, ei ne missään kaupoissa tai muualla kauheen tarkkaan niitä kuvia kuitenkaan syynää. Pelottaa, mitä tuleman pitää.

Tietääkö joku, missä voi mitätöidä ajokorttinsa kelvollisuuden henkilöllisyystodistuksena?

Mut siis joka tapauksessa mun pitää vissiin ruveta hommaamaan uusia papereita itelleni. Että pääsisin edes ravintoloihin sisään. Vaikkei mulla enää olekaan rahaa niissä käytettäväksi.

Mistä mä saan rahaa? Ei toimi automaatti, ei hymyile positiivisesti pankkivirkailija ilman henkilöllisyyttä.

Pitää varmaan vipata kavereilta.

Mutta kuka vippaa rahaa semmoiselle, joka ei pysty maksamaan sitä takaisin?
Tai semmoiselle, jonka henkilöllisyydestä ei voi olla ihan varma...
Mitä, jos kukaan ei enää usko, että mä olen Late? Ja mitä, jos se, joka löytää mun lompakkoni, menee mun asemastani kesätenttiin (jonne en ite pääse sisään), ja hässii sen tentin ihan v*tuiksi?


APUAAAA!

Pitää mennä taas. Työmatka fillarilla sateessa, jee... bussiin ei oo asiaa ilman älykorttia.