1
Kevään ekat tentit lähestyy. Periaatteessa niiden pitäis mennä hyvin, kun aikaa ei oo mennyt juoksentelemiseen. Mutta kun ei oo päässyt niin paljoa liikkumaan, etenkään ulkona, niin musta tuntuu, että mä oon koko ajan ihan poikki ja jotenkin nahistuneissa tunnelmissa.

2
Mutsi ja faija on aika paskoina. Se remontti ei oikein edennyt, ja sitten faija päätti lopulta soittaa jollekin homevauriospesialistille. Ne ammattilaiset tuli, totesivat ettei siellä mitään hometta ollut, mutta jotain muuta sienirihmastoa sitäkin enemmän. Täähän ei ollut mitään uutta. Uutta oli se, että se on levinnyt melkeen koko taloon eikä pelkästään tonne kylppäriin. Ne haisteli välikatot ja kaikki, ja se koko talo kasvaa sitä sientä. Ja siitä tulee ihan sairaan iso lasku, jos sen remontoi.

3
Kutina siellä kipsin alla pahenee. Esinahan alta se lähti jo pois.

4
Mä kävin Lennin kanssa bissellä, ja se kertoi, että on alkanut olla Millan kanssa. Ne oli kuulemma alkanut jo silloin, kun mä luulin, että me ollaan Millan kanssa vasta kokeilutauolla. Reilu homma. Mutta ei se mua kauheesti tässä vaiheessa haittaa.
      Niiden välillä oli kuulemma ollut tosi pitkään pientä kuhinaa, jo silloin, kun Lenni oli vielä Elisan kanssa. Tuttu kuvio: muijakaverin ystävätär, you know... Onnea vaan niille.

5
Sitten mä oon käynyt pariin otteeseen treffeillä yhden fuksitytön kanssa. On pussattukin ja sen semmoista, mutta, no, ei siitä sen enempää tässä vaiheessa. Tää nyt on tätä sinkkuelämää vaan.