Mä olen vähän kelaillut. Kun yleensä ajatellaan, että tuolla jossain on joku luonto, ja sitten on erikseen nämä ihmisten hommelit, kaupungit sun muut. Mutta eihän se niin voi mennä? Eihän me ajatella niinkään, että on niinku luonto, ja sitten on erikseen muurahaispesä ja sen vaikutusalue.

Me ollaan osa luontoa, ja sen takia luonto on meissä sisällä.

Jotkut yrittää esittää jotain semmosta moraalia, että jotain ei voisi tehdä, kun se on luonnon vastaista. Niinku nyt esimerkiksi homoseksuaalisuus. Mutta kun ihminen ON luontoa, niin se ei edes periaatteessa VOI tehdä mitään luonnon vastaista.

Kaikki on luonnollista. Ihan kaikki. Paitsi ehkä yliluonnollinen. Semmoseen mä en tosin usko.

Niin, että kai se on ihan luonnollista, että tässä iässä ajatukset pyörii aika naisten ympärillä? Älkää ymmärtäkö mua väärin. Kyllä mä oikeasti ajattelen kaikenlaista muutakin, melkein koko ajan, mutta rakkaaseen aiheeseen tulee palattua... parin minuutin välein.