Huomaan, että koko internet jo tietää, mitä on tapahtuntu.

Elikkä:

Mä lähdin Sinin luo jonnekin Etelä-Haagaan asti pelkästään viihdyttämään sitä, kun se on niin kipeenä, ja kun se kissankorvia pitävä jätkäkaveri ei niinku ehtinyt. Ja sitten Sini pyys mua ulkoiluttamaan Fleuria. Helppo juttu, joo, kusettaa koiraa (Canis lupus familiaris) kyynärsauvojen ja kipsin kanssa.

Kun ei polvi taivu ja kädet on varattuja niin se elukan hallitseminen on hiukan tavallista vaikeampaa. Mutta mä suotsuin. Mihinkä mä en suostuisi, kun kauniisti pyydetään. Ei ehkä olis pitänyt, sen verran pahaa settiä mä oon saanut kuulla.

Siellä tuli puistossa vastaan semmonen isompi koira, ja Fleur halus tehdä sen kanssa tuttavuutta, ja sitten se pyöri ja hääärsi niin, että sen talutushihna sotkeutu mun sauvoihin, ja sitten kun mä rupesin setvimään sitä sotkua, se isompi koira ärähti ja ehkä näykkäs sitä, ja jotenkin multa vaan ote lipesi just samaan aikaan, ja Flöör meni metsään.

Eikä tullut huutamalla takaisin. Ei tommonen pieni elukka osaa ilmeisesti edes nimeään tunnistaa.

Vähänkö mä etin sitä siellä metsässä, meni sukat märiksi ja muutenkin vitutti. Ja kännykästäkin oli akku loppu, niin etten saanut edes kerrottua tilannetiedotusta. Ja sitten ne naiset jäkätti mulle, niinku mä olisin tahallaan sen irti päästänyt.

Joo, ja nyt oon humalassa. Kävin vähän baarissa kaverien kanssa.

Tällä hetkellä on vähän sellanen fiilis, että VITTU! (Sori vaan, kaikki herkkähipiäiset!) Parempiakin päiviä on ollut.