Mä sain meemin Aroketulta. Otan haasteen vastaan kuin kasvoilleni läiskäistyn hansikkaan.
Siis... seitsemän tosiasiaa itsestäni.


1. Mun lempiruokani on... (rumpujen pärinää, tiivistyvää jännitystä) ...makaronilaatikko!
2. Siviilisääty: sekava.
3. Mä tykkään sienestämisestä. Marjastamisestakin, jos niitä marjoja on tarpeeks paljon.
4. En tykkää epärehellisyydestä.
5. Silti tässä blogissa on jotain juttuja, jotka ei ihan tarkalleen ottaen oo totta. Disinformaatiota, ettei mua voisi tunnistaa: vääriä nimiä ja paikkoja. Ehkä joskus joku väärä tapahtumakin, että mä saisin alibin.
6. Mulla on kotonani hometta. Viidessä eri kasvatusmaljassa. Mä saan siitä opintopisteitä, ja lisäksi se näyttää kivalta.
7. Aina kun mä lähden reissuun jonnekin, mä unohdan ottaa hammasharjan mukaan, ja sit mä joudun ostamaan uuden. Tuleehan vaihdettua hyvään tahtiin.


Meemin voi poimia jatkoon, kuka haluaa.