Tuolla Sinin blogissa nimimerkki Taas yks ärsyttävä nimetön kommentoi Suvin ja mun blogeja näin:
"kieli on kummassakin aivan liian tönkköä ollakseen jonkun oikean ihmisen, oikean persoonan kirjoittamaa. tapahtumat tuntuvat keksityiltä. ei kukaan oikeasti kirjoita jotain helvetin vuoropuheluita blogiinsa kuin kirjoittaisi jotain juuri keksimäänsä tarinaa..."

Tää nyt ei ollut eka kerta, ku mun tyyliä haukutaan. Mut tää on mun ominta kieltäni. Mä kirjotan niinku puhunkin. Mut onks se liian tönkköä? Onks tätä vaikee lukea tai jotain? Kyl mä osaan kirjottaa hyvää yleiskieltäkin, jos te haluutte. Tää tämmönen puhekieli vaan tulee niinku luonnostaan.

Sen mä oon sanonutkin, että siellä täällä tässä mun blogissa on seassa jotain vähän keksittyä. Disinformaatiota, niinku meillä salaisilla agenteilla on tapana sanoa. Ei meinaan tekisi mieli tehdä ihan yks yhteen juttua, omasta elämästä, ettei heti tunnisteta. Sen verran on kuitenkin totuuspohjaa, että kerran on jo tunnistettukin. Eli vähän liikaa.

Ja kyl mä nyt vaan kirjotan vuoropuheluita blogiini, kun siltä tuntuu.