Nyt se on sitten juostu. Kiitokset kannustamassa olleille Millalle ja Lennille ja Elisalle!

Puoliväliin asti meni ihan helposti, sitten alkoi vähän väsyttää, ja siinä vaiheessa, kun Lehtisaari tuli toistamiseen, mä menin jotenkin aika pahasti hapoille. Yhtäkkiä vaan alkoi piiputtaa, ja loppumatkan oli koko ajan vähän kipee olo. Polvitaipeissa tuntuu nyt vähän siltä, ku jotain olis lievästi sanottuna tukossa tai juntturassa. Ja mahassa kanssa.

Asfaltti oli sitä paitsi aika kovan tuntuinen alusta, kun vertaa tohon pururataharjotteluun, mitä mä olin tehnyt.

Ja aika? Lähempänä viittä ku neljää tuntia. Olis kai pitänyt ottaa alussa vähän rauhallisemmin, niin olisin voinut päästä lähemmäs tavoitetta.

Ja se kyllä jäi mieleen, kun semmoset kaljamaihaset keski-ikäiset äijät hölkytteli siinä loppupuolella ohi. Miten ne sen teki? Mä nyt kuitenkin oon aika nuori ja hyvässä kunnossa.

Ihan siistiä. Nyt levyttämään.