Käytiin taas iltana eräänä Sinin kanssa ulkona. Ihan vaan ystävinä, ainakin siinä määrin, ku sellanen on miehen ja naisen välillä mahdollista. Tavallaan vähän sääli, kun mulle on tullut vaiikutelma, että jokin muukin olis ollut mahdollista ilman tätä mun blogaamistani.

Me syötiin pitsat, ja sitten se pyysi mua mukaan istumaan hetkeksi dtm:ään. Mä olin luullut, että sen se ”tyttörakkaus” juttu olisi ollut vähintään puoliksi läppää. Sama kuin mä kirjoittaisin, että olen harkinnut tosissani luostarielämää. Mutta ei, se taitaa miettiä sitä puoliksi tosissaan.

”Ei mua kiinnosta mikään homobaari.” Mä sanoin, kun yksi mun kaverini oli kerran mennyt sellaiseen, ja siellä oli kuulemma ollut aika karmaisevan suorasukainen pokausmeininki päällä.

”Mutta miuu kiinnostaa.”
”No mee sitte.”
”Tuu sie kaveriks.”
”Pyydä joku toinen.”
”Ei miulla oo täällä ketää kavereit.”

Jotenkin noin se sai mut ympäripuhuttua. Me siemailtiin siinä dtm:n terassilla kahdet, ja saatiin olla ihan rauhassa ilman, että kukaan tuli ehdottelemaan tai käpälöimään. Mä kyllä yritin toisaalta näyttää siltä, kuin me oltais heteropari. Ehkä toi Sinikin halusi mua jonkinlaiseksi esiliinaksi. Oikaiskoon, jos mä olen väärässä.

Ei siis niin, että mulla olisi mitään homoja vastaan. Paitsi jos tulevat lähentelemään. Ja eiks se, että menee homobaariin, voi antaa niille sellasen vaikutelman, kuin mä olisin yksi niistä,mikä taas voisi johtaa siihen lähentelyyn. Mutta turhaan mä olin huolissani.

Oli sinänsä huvittava paikka. Baarimikko oli ihan ku joku karikatyyri, semmonen laiha ja silleen vähän niinku luikerrellen liikkuva jäppinen. Se tietty tapa liikkua tulee varmaan jostain niiden salaisesta sopimuksesta? Ku ei kai homogeeni tuota löysiä ranteita kanssa?

Ja sitten siellä oli semmonen unisex-vessa, vähän ku Ally MacBealissa. Ei erotteluja, ihan siistii. Siellä tuli pestyä kädet vähän tavallista huolellisemmin. Vaikka järki sanoi mitä, niin tuli semmonen tunne, että sieltä vessasta voi saada jonkun HIVin.

Huvittavaa. Mussa tuli niinku homofoobikko ulos kaapista. Tähän mennessä mä en ollu huomannu tommosta piirrettä itessäni. Aiemmin ei tarvinnut kammota, kun en ollut mennyt niiden reviirille.