No niin, huh huh...

Mä kävin vaihdattamassa niitä siteitä. Hoitaja aukoi niitä, ja sitten, kun kipsi saatiin irti, niin alta tuli ihan karmee löyhähdys (näin jälkikäteen musta tuntuu, että se haisi vähän semmoselle metsäsienelle, mutta ehkä mä vaan kuvittelen), ja se polven seutu näytti aika karmeelta. Siihen pyydettiin sitten lääkärikin paikalle.

Jonkun sorttinen rihmasieni-infektio, kuulemma. Iholta sen pysty tunnistamaan semmoiseksi kuulemma helposti, siinä oli semmonen reunavyöhyke, mutta sen lisäksi se oli mennyt sisälle kudoksiin, ja mä sain saman tien vetästä ison satsin (400 mg) jotain flukonatsolia ja vedän sitä nyt joka päivä.

Maanantaina mä meen kuulemaan labratuloksia, ja sitten nähdään, joudunko mä ottamaan jotain ärtsympää troppia ja jäämään osastolle. Anyway, jalka kuulemma pystytään erittäin todennäköisesti pelastamaan.

TODENNÄKÖISESTI?!?!

Arvatkaa, oonko nukkunut yöt hyvin?

AAAARRRGGHHH!