Tää yö meni yhtä surkeesti ku edellisetkin. Mä heräsin tossa puoli viiden hujakoilla, ja sitten ei uni tullut, vaikka mä yritin kaikki konstit lampaiden laskemisesta masturbointiin. Sit mä tajusin, ettei uni voikaan tulla, kun on nälkä, ja niin mä sitten menin tekemään yöpalaa.

Kompostipussin kyljessä mä sitten huomasin noita tommosia:

1264285.jpg

Näättekö? Ihan samoja itiöemiä ku siellä mun mutsin ja faijan luona, vähän vaaleempia vaan mutta se johtuu tietenkin kasvualustasta.

Ne on varmaan jotain ihan tavallisia kotisieniä, ja multa on vaan mennyt tieto jotenkin ohi? Tietääkö joku?

Vähän spookyt värinät noista kyllä tuli. Ei oo varmaan kauhean vaikee keksiä, millaisia mielleyhtymiä mä oon viimesen tunnin ajan pyöritellyt.


Joo, alkaa onneks olla yö lopuillaan. Kohta pääsee liikkeelle, eikä tarttee täällä pimeessä miettiä yksinään liikoja. Vaikka just nyt alkaa jo tuntua siltä, että se unikin vois tulla, jos menisin yrittämään.