Nyt se sitten alkoi, virallinen syksy nimittäin.
Jonoa sinne ja jonoa tänne, huomiseksikin riittää jonottamista ja byrokratiaa.

Fuksit pyörii ku puolukka (Vaccinium vitis-idaea) sanonko-missä. Jotkut niistä on aika söpöjäkin. Fuksit on niin herttasia semmoset viattoman hämmentyneet ilmeet naamoillaan, kun ne liikkuu pieninä määrätietoisen näköisinä porukoina yleensä vähän vääriin paikkoihin.

Sellasta se oli itellänikin kaksi vuotta sitten.

Mun lukujärjestys on joka tapauksessa jo kasassa, ihan töisevää aikaa on tiedossa, jos mä aion istua kaikki luennot. Tai jos nyt edes suurimman osan. Omalla lafkalla mulla ei kyllä oo ku pari pientä kurssia, ja niistäkin aiheutuu ihan tarpeeksi riesaa kaikenlaisen siirtyilyn muodossa.

Mä en nimittäin oikein osaa käyttäytyä, ja siks mä alotan tuolla käyttäytymistieteellisessä myös. Aineenopettajaksi olis tarkoitus ruveta.