Toi leffan nimi sopinee otsikoksi tänään.

Mä olin aatellut, etten sanoisi noista Jokelan touhuista yhtään mitään. Vähän turhan ahdistava juttu. Mutta milläs sitä välttelee, kun se käy mielessä vähän väliä. Mulla on pari jokelalaista kaveriakin.

Ja jengi näyttää olevan ku jotkut haaskalinnut: ne pyörii tuolla kieli pitkällä netissä ettimässä niitä videoita ja muuta sellaista, ihan niinku se olis joku show. Huh huh. Mä en ainakaan aio mennä siihen mukaan, en tee, niinku se tappaja olis halunnut. Tommoset tapaukset pitäis vaieta kuoliaiksi. Vaikka samaan aikaan niistä pitäis kai yrittää oppia jotain.

Ja tänään olis taas bileet tiedossa, tiedätte-kyllä-kenen luona. Suoraan sanottuna: niitä tässä kyllä kaipaakin.

No, tuolla ei kuollut sentään ketään, jonka mä olisin tuntenut, mut ehkä mä silti tajuun nyt vähän paremmin esim. Jonesta. Siltä kun aikoinaan kuoli faija, niin se ja niitten koko perhe veti kunnolla kaljaa sinä iltana. Musta se tuntu vähän oudolta silloin, niinku ne ei ollenkaan kunnioittais sitä kuollutta, mutta se sano, että päin vastoin. Se oli kuulemma ollut sille tosi läheinen, ja selvin päin olisi ollut liiankin rankkaa, ja että elämän vaan on niinku pakko jatkua.

Ja niinhän se jatkuu.